DESCRIPCIÒ CURSA CLÀSSICA

Consulteu l'enllaç del recorregut aquí.

Sortida de la Plaça Aster.

Seguint el PR-C92 que ens conduirà a la sortida del poble arribarem al tubo on hi haurà el 1 avituallamemt. Creuarem el tubo i anem al camí dels corralets. Agafarem el desviament a la esquerra per agafar de nou el PR-C92. Pasem pel Camí de l´Aigualcoll.

Desprès seguint el PR-C92 ens introduirem al Barranc del Forat Negre, passant pel Mas de la Sabatera i La Portella. Arribarem a la pista de l'irla i tenim el 2 avituallament.

Seguint el PR-C92 , creuarem la pista d´Irla amb direcció a la barrancada abans d´arribar a la pista. Ens desviem a la dreta per pujar al Coll de Les Portes passant per la Cova d´en Tascó, on tindrem el tercer avituallament.

Ens dirigirem a la Mola de Nadell (punt més alt del recorregut) per diferents desnivells (divisem la mar). A la nostra dreta, tindrem impressionants vistes de tot el litoral.

Ja començem a baixar per terreny molt tècnic, deixant el desviament de la Canal del Pubill a la nostra esquerra. Entrarem en el pas equipat amb cadenes (molta precaució).

Baixarem fins al Coll del Puntal, (pas molt tècnic) i creuem una tartera amb desviament a la nostra dreta on agafarem el sender que va per sota de la singlera (podrem veure a la nostra dreta la Cova de Nadell).

Fem el recorregut de tota la singlera i ens desviarem direcció als Corralets.

Ja estem al tram final, tot el descens fins arribar a meta.

Aquest indret (Corralets) agraeix el nom a les diferents ruïnes del nostre territori.

Ens dirigirem de nou al PR-C92 per desfer l´inici fins al tubo on hi haurà el 4 avituallament. D'alli ja ens dirigim cap a meta.

DISTÀNCIA: 17 km.

DESNIVELL POSITIU: 900 m. aprox.

DESCRIPCIÒ CAMINADA

Consulteu l'enllaç del recorregut aquí.

És un sender de baixa dificultat que uneix dues platges de Bandera Blava, la de l’Arenal i la del Torn. Transcorre paral·lel a la costa i més de la meitat del recorregut travessa l’Espai d’Interès Natural de la Rojala – Platja del Torn, on es troba l’espectacular Illot del Torn, un illot de roca unit a la platja.

Durant tot el camí, podràs veure dunes, algunes petites i incipients, i d’altres més desenvolupades i amb vegetació. Recorda que no has de trepitjar-les, ja que són entorns molt sensibles, amb fauna i flora adaptada a viure en condicions de molta salinitat i poca aigua.

DISTÀNCIA: 10 km.

DESNIVELL POSITIU: 300 m. aprox.